Round up Starter (2 класс)

Lesson 31

Present Continuous

Reading type 4;

Prepositions of Place; Possessive adjectives

Have got/has got; Can
 

1. Bright English Reading p. 62 – прочитать, написать транскрипцию, повторить все буквосочетания, 1, 2, 3 и 4 типы чтения, раскладывая карточки-таблицу буквы-звуки.

2. Wonderland A activity book p. 69 ex.4; p. 70 ex.5; p. 72 ex. 9-10.

3. В.Скультэ (распечатка) Lesson 20 читать + перевод устно (закрываем сначала колонку с переводом на русский, затем с переводом на английский)

4. Quiz 8-9 (распечатка)


Повторение Magic English (методичка)

стр. 21 What is this? – It is a dog.

стр. 26 It isn’t purple…

стр 28 She is a teacher. We are students…

стр 31 I can run, the lion can run, too….,

стр 33 I can go to the zoo

стр 39 Ben, Joe, Kate

cтр 40 Who are you? I am a boy.

стр 41 Here’s a doll, here’s a star…

стр. 43 What number is the tree?

стр. 45 What colour is the kite?

стр 45 Mr Hook and Marina

стр 48 I’ve got clothes and toys

стр 50 Have you got an elephant?

стр 51 I’ve got a doll

стр. 53 Two eyes , one nose

стр 56 I’ve got green eyes

 

Lesson 30

Reading type 4; Prepositions of Place; Possessive adjectives

Have got/has got; Can

 

1. Bright English Reading p. 59 – прочитать, написать транскрипцию, повторить все буквосочетания, 1, 2, 3 и 4 типы чтения, раскладывая карточки-таблицу буквы-звуки.

2. Распечатки Woderland Pupil’s book p. 82-83 доделать

3. Wonderland A activity book доделать Unit 8,9; p. 69 ex.3; p. 70 ex.6; p. 71 ex.8.

4. В.Скультэ (распечатка) Lesson 19 читать + перевод устно (закрываем сначала колонку с переводом на русский, затем с переводом на английский

5. Magic English (методичка) повторить

p 58 Where is the….?

Where is the mouse?

The mouse is in the house.

Where are the cats?

The cats are on the mat.

Where is the bear?

The bear is under the chair.

 

Повторение

Magic English (методичка)

стр. 21 What is this? – It is a dog.

стр. 26 It isn’t purple…

стр 28 She is a teacher. We are students…

стр 31 I can run, the lion can run, too….,

стр 33 I can go to the zoo

стр 39 Ben, Joe, Kate

cтр 40 Who are you? I am a boy.

стр 41 Here’s a doll, here’s a star…

стр. 43 What number is the tree?

стр. 45 What colour is the kite?

стр 45 Mr Hook and Marina

стр 48 I’ve got clothes and toys

стр 50 Have you got an elephant?

стр 51 I’ve got a doll

стр. 53 Two eyes , one nose

стр 56 I’ve got green eyes

 

Lesson 29

Reading type 4; Prepositions of Place; Possessive adjectives

Have got/has got; Can

 

1. Bright English Reading p. 56-58 – прочитать, написать транскрипцию, повторить все буквосочетания, 1, 2, 3 и 4 типы чтения, раскладывая карточки-таблицу буквы-звуки.

2. Распечатки Woderland Pupil’s book p. 75 cоставить рассказ про свою комнату – сделать рисунок, p. 75 выучить песенку

3. Wonderland A activity book p 54-57 ex.1- 9

4. Round up Starter p. 50 ex. 5-6

5. В.Скультэ (распечатка) Lesson 18 читать + перевод устно (закрываем сначала колонку с переводом на русский, затем с переводом на английский)

6. Нарисовать рисунок с игрушками или животными - если не делали (можно сделать коллаж или принести готовую картинку – подготовить описание, используя все предлоги (In, on, under, near)

I can see a table in the picture. I can see a bear on the table. I can see a book under the table. I can see a copy-book near the book.

7. Смотреть Английский с Хрюшей 12, повторить песенку

We can see a bird in the picture.

We can see the sun in the sky.

We can see a bear near the table.

I can see a nice butterfly.

8. Magic English (методичка) выучить

p 58 Where is the….?

Where is the mouse?

The mouse is in the house.

Where are the cats?

The cats are on the mat.

Where is the bear?

The bear is under the chair.

 

Lesson 28

Prepositions of Place; Possessive adjectives

Have got/has got; Can

1. Bright English Reading p. 55 – прочитать, написать транскрипцию, повторить все буквосочетания, 1, 2 и 3 типы чтения, раскладывая карточки-таблицу буквы-звуки.

2. Распечатки Woderland Pupil’s book p 74 finish (доделать упражнения) p. 71 ex 2 learn words выучить слова

3. Wonderland A activity book p 48-52 ex.1-7, 9

4. Round up Starter p 48 ex1-4, p 55 ex. 1-2 (если не сделано)

5. В.Скультэ (распечатка) Lesson 17 читать + перевод устно (закрываем сначала колонку с переводом на русский, затем с переводом на английский)

6. Нарисовать рисунок с игрушками или животными (можно сделать коллаж или принести готовую картинку – подготовить описание, используя все предлоги (In, on, under, near)

I can see a table in the picture. I can see a bear on the table. I can see a book under the table. I can see a copy-book near the book.

7. Magic English (методичка) выучить

p 58 Where is the….?

Where is the mouse?

The mouse is in the house.

Where are the cats?

The cats are on the mat.

Where is the bear?

The bear is under the chair.

Повторение:

Magic English

p. 41 Here’s a doll, here’s a star…

p. 43 What number is the tree?

p. 45 What colour is the kite?

p. 45 Mr Hook and Marina

p. 49 What can you see?

p. 50 Have you got an elephant?

p. 53 Two eyes, one nose. Two ears, one mouth (Song)

p. 51 I’ve got a doll. He’s got a ball.

p. 48 I’ve got clothes and toys.

p.56 I’ve got green eyes. My eyes are green…